![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej jag undrar vad jag ska g;ra f;r att inte windows media center ska startas varje g[ng jag vill starta ett program, det h'nde f;r ca. en timme sen, jag hade laddat ner ett nytt program och n'r jag skulle starta programet s[ undrade den vilket program jag ville ;ppna programet med, jag vet det l[ter konstigt men hursomhelst s[ klickade jag p[ OK av bara farten men jag hann se att det stog d[ att jag ville ;ppna det med WMC. Jag undrarhur jag kann ordna deth'r
Jag har windows 7 (64 BIT) om det hj'lper. tack p[ f;rhand
![]() |
#2 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Om du vill att ett program inte ska startas automatiskt (för jag antar att det var det som du har problem med?) så gör du såhär. Det är lätt.
Skriv in MSConfig i fältet Kör. Välj sedan fliken Autostart och bocka av Media center. Om du vill öppna en fil t.ex med ett annat program så välj "Öppna med..." Lycka till! ![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2010-08-18 klockan 18:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Högerklicka på filen(filtypen) och välj Alternativ och ange standardprogram för att öppna. Gör sedan så på alla filtyper du vill ska öppnas med programmet du vill använda.
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
ttackändå, det ärr nog ett virus så jag ska göra system recover
![]() |