![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Igår blev jag paff när jag gick från pendeln till tuben. Man hade plockat ned skyltarna vid Burger Kings restaurang och ställt den gamla Clock-skylten i dager, en snabbmatskedja som jag har tydliga minnen av från 90-talet. Jag tog fram mobilen och tog en visserligen kass bild, men ändå en bild. Idag var även den skylten borta.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Har aldrig ätit där men amma och pappa har suttit och pratat nostalgi och nämt det. Blev inte Clock uppköpta av McDonalds eller?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Vilken nostagi... Där har man suttit många gånger (oftast när man skolkat från skolan och dragit in till stan).
![]() |
#4 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Jag har hört talas om den kedjan, men aldrig sett den i verkligheten. Antagligen satt väl Clock-skylten bakom den nya.
Var såg du detta? Tycker också det är synd att KFC inte finns i Sverige, men det är en annan sak. ![]() Senast redigerad av Bombardier Train den 2010-11-20 klockan 13:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Skylten borde sitta vid Burger Kings restaurang i "stressgången" i nedreplan av Stockholm C.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |