![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Håller med dig till fullo, att det skulle vara trevligt med fler varianter.
Men att klona Rc-loket och lägga upp den med ekans texturer t.ex. Då faller hela CW-delen ihop. Då dom som inte köpt modellen, får tillgång till den iallafall, men med andra texturer. Finns dock en lösning, men som kan vara krånglig, för den som inte är så värst insatt i Trainz. Det är då, att man bara lägger upp texturen för nedladdning. Sen så får var och en, själva klona sitt Rc-lok och stoppa in texturerna på rätt plats i mapparna och ändra i configarna. Den som inte har köpt Rc-loket, har nog ingen större nytta utav texturerna. Vi låter bollen rulla på och hoppas på svar, från andra som har köpt loket och få höra Fredriks synpunkt på det hela.
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2010-11-22 klockan 14:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
skulle man inte kunna pm'a en clone av loket till de som har betalat eller så kan man ladda upp en lösenordsskyddad zip med cdp'n i.
![]()
Hälsningar Max ![]() Jag Använde Trainz (Numera pluggar jag musik och får lite tid över för att Trainz'a ![]() Senast redigerad av maxlk96 den 2010-11-22 klockan 14:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2006
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]()
![]() |