![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Jag har försökt installera en elektrifierad variant av BHJ, men har glömt hur man gör...
Så nu har jag fått två rutter i Surveyor. ![]() Den elektrifierade varianten är något svårkörd, eftersom den sakar spår: ![]() Medan orginalet fortfarande inte passar X2: ![]() Hur bakar jag ihop dom här två? Jag har lagt dom elektrifierade Obs, Trk, Bmk och Gnd filerna i Trainz 2004\World\Custom men det måste va fel, va? Var i installationen hamnar nya kartor? Var ska jag lägga dom 4 filerna och config.txt? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2004
|
![]()
Du ska inte försöka kombinera banorna på något vis. Det är två helt separata banor! Om du talar om vilka kuid's du saknar till den elektrifierade banan, så ska jag försöka hjälpa dig.