![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Jag undrar om det går att komma åt objekten typ hus och saker som följer med spelet inte dom man laddar ner?
|
![]() |
|
![]() |
#2 |
Senior Member
Reg.datum: Jan 2003
|
![]()
Hmmm Det är högst tveksamt. Och skulle du lyckas så kan du ändå inte göra nåt med dom på grund av upphovsrättslagen. Kanske även patentlagen... Du förstår att det är inget blåbärsföretag du ger dig på om du ändrar på deras saker utan deras tillstånd. Fråga Fredrik som är Forumvärd vad som gäller och vad som händer om du väljer att göra det. Jag skulle inte göra det utan jag skulle göra egna saker i Gmax eller 3D-studio. Då får man ju dom som man vill.
Tänk efter före // Pelle |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
Ja tror inte de går att åt orginal objekten i så fall är de nog fler som skulle vilja mixa och fixa me dom men som Pelle säger kolla me Fredrik eller nån som kan de där mer.
M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
#4 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Alla Aurans saker ligger packade i så kallade "ja"-filer. Och det finns ingen möjlighet att packa upp dessa.
i Version 1.0 gick det men togs sedan bort då folk gjorde saker som Auran inte ville. /Fredrik Forumvärd |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hur foga samman två objekt? (Gmax) | MatsH | 3D-design - Trainz | 5 | 2005-04-13 18:49 |
Objekt ut i de fria... :-) | Hawk | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 13 | 2004-06-15 00:01 |
Ruttbygge (objekt) | knebert | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-06-10 14:40 |
Begränsning av objekt????? | Pierre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 5 | 2003-03-25 18:16 |
Sammanfogning av objekt i Gmax/3D studio? | Mikael | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 2 | 2002-06-01 17:57 |