![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tänkte bara informera, att jag har skickat iväg dessa DEM-kartor till DLS.
Det är samma kartor, som finns här i Downloads-delen på Forumet. Men jag har bytt namn på kart-bitarna och låtit Google översätta. Med förhoppning, att någon ute i den stora vida världen, skulle bli intresserad och eventuellt bygga Malmbanan. Så bli inte förvånade, om dessa dyker upp i annat namn på DLS inom kort.
![]() |
#2 |
|
![]()
Sådär, nu ligger dom uppe på DLS.
Kanske det kan bli någonting, för oss i framtiden. Luleå-delen här på forumet, ligger på 44 nedladdningar sen slutet på januari. Uppe på 24 nedladdningar på DLS efter några timmar. Narvik-delen, 9 nedladdningar från forumet och uppe i 15 på DLS redan.
![]() |
#3 |
|
![]()
Utbyggnad från Hoting till Östersund finns nu på DLS.
Frågan är, ska vi nöja oss med DLS eller ska jag även slänga upp dom hos MediFire och länka dit i Downloadsdelen, som med dom föregående DEM-kartorna?