![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
I vilket sammanhang är Dson med? Olaf Lindström, Olis Skapare av Björkeby rutten och ledare för OL-Design... |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hrgm!
Bilden är tagen i Nora. Det var så att jag läste TÅG när jag var rastlös där nere i Nora.. Och då tog Jan L en bild på mig... ![]() MVH Dson i Sandviken. ![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Det står följande, citerat ur tidningen Tåg nr 6-7, 2003: Rubrik: Tillväxten tryggad Text: "Det sägs att medelåldern inom järnvägshobbyn blir allt högre. Men under evenemanget i Nora sågs detta bevis för motsatsen: trettonårige Daniel Odlander hade rest från Sandviken för att se och fotografera alla tågen. Och när det var paus läste han givetvis Tåg..." ![]() Mvh, R o g e ® Moderator Svenska 3D-Tåg Regler |
|
![]() |