![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Trainz 2010
Det började med att det inte gick att hämta hem någon uppdatering eller ladda ner något från DLS. Sedan så kommer det till och från upp att jag inte har angett rätt användare och lösen. Uppdateringar fungera vare sig från CM eller startskärmen. Om jag öppnar DLS, vilket går rejält trögt, blir jag omedelbart inloggad. Trainz Discussion Forums öppnar snabbt och lätt och där är jag också inloggad. Är det något fel hos mig eller är det hos N3V? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Så var det för mig också...men fungerade sedan... men dock långsamt....!
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
När servern ligger helt nere så får du dessa 'felmeddelanden'.
![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Ja, men jag kommer ju in i Download Station? Så ligger det fortfarande nere. Men borde inte det betyda att ingen annan kan ladda ner något.
Här är en bild som visar hur det ser ut. Skall jag inte kunna högerklicka och välja Download och då skall saken dyka upp i Download Helper ute till vänster. Content Manager v3.3.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Det är gamla objekt, som har blivit uppdaterade. t.ex. kuid2:xxxx:xxxxx : 3 och blivit uppdaterat till 4. Så det finns en nyare version, att ladda hem och den som du pillar på, är inte längre tillgänglig.
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Alla de tillbehören är ju samma som står under Content Updates i välkomstbilden och de går inte att installera därifrån heller. På bilden syns hur lång det går. Men det händer inte mer utan uppdateringen stannar där.
Content updates.jpg |
![]() |
![]() |