![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Hej
Har kommer nu mitt och LAns alster, 5 små svenska stenkistebroar. Först i två normalspårsvarinater. Även om LAn mycket generöst låter det vara mig som släpper dessa så inser ju var och en att merparten av jobbet är hans. MVH / BjörnL Senast redigerad av bjornl den 2011-07-29 klockan 19:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Hej! saknar <kuid:564419:1086>
Vart kan jag hitta det? (Provat att söka på DLS) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Hej Martin
Är det normalspår du tänker på så är det nog Ekans äldre Svenska räls. Är det smalpsår bör der vara korvtigers spårpaket som jag bara för det inte kan hitta just nu. Kan någon annan länka till den är ni snälla? MVH / BL |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Hej! Jag tänker på Normalspår men konstigt nog så har jag redan ekans spår.
kollade extra noga så jag commitade om dom om det skulle hjälpa? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Mina spår finns här:
http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=24203
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Hej Martin
Jag hade nog fel när jag rekomenderade Ekans rälspaket. Skall höra med LAn exakt vilket spår det är och återkommer. MVH / BjornL |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Hej igen Martin
Mittåt, normalspårs broskenorna skall komma från korvtigers spårpaket de med, se hans inlägg ovan: MVH / BjornL |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() Men det är bara för att ni ska slippa en massa strul vid uppladdning till DLS senare. ![]() Korvens spårpaket, håller build 1.3.
![]() |
![]() |
#9 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Då slår han mitt rekord med -0,2! Det är ett jättepaket som kommer att ta lååååång tid att uppdatera om ens Korvtiger har lust!? Vi kan ju vänta och se om de nya "stitched track" håller vad dom lovar (dom är i alla fall build 2.9 ff).
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Hej Bengan
Ja jag vet;-), men vi har inte diskuterat med korvtiger ännu om vi verkligan får använda hans eminenta spårpaket. För det skulle ju betyda en eventuell uppladdning av det till DLS. Dvs, dessa broar är för vår egen formumdistribution ännu så länge. MVH / BjornL |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
Så kan jag åta mig, den uppgiften och sedan lägga upp dom här.
![]() |
![]() |
#12 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Fråga Korvtiger om det är OK! Varför 2.7? Varför inte 2.9 direkt? Jag hjälper dig gärna med det jag kan.
Var medveten om att CCP kommer att kräva en hel del ändringar!
![]() |
#13 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Bengan, jag kan göra det själv, skall bara hitta något program med macro så kan man bara peka på alla mappar och vad som skall ändras så vips är det fixat! Lägger upp det när jag är färdig.
Anledningen till build 1.3 är nog att jag undvikit att blanda in buildnummer när jag gjort saker, då saker enligt CCG vid flera tillfällen blivit obsolete. Finns det några viktiga ändringar vad det gäller spår mellan 2.7 och 2.9?
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
Hej korvtiger
Om du skulle vilja det vore jag och spyfrog dig evigt tacksamma. MVH / BjornL |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej!
Oinvigd i dataspråk som jag är ![]() Jag har nämligen inte hämtat hem de två CDP-filerna i början av tråden ännu. Skall jag vänta? Hälsningar