![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]()
Hej.
Har nyss köpt 2012 å nu undrar jag hur ska man göra för att ladda ner en rutt från aoran å få in den i den nya CMP. Som det är nu så laddas den in i 2009 CMP jag vill ha den i 2012 CMP Hur gör jag ? M.V.H H-E Hedström |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Hej!
Jag upplevde samma sak ett tag när jag hade TRS09 och 10 samtidigt i burken. Den äldre Content Managern ville vara just den aktiva. Så jag började istället att spara det jag laddar ner först, någonstans på hårddisken, exvis i en mapp som kallades för Trainzsaker. Sedan startar jag Content Managern i Trainz 2010 (istället för 2009, som den envisades med att göra) och drog över filen från mappen (som är öppen så jag ser sakerna) till Content Mangern och släpper det där. Då laddas det in i spelet. Hoppas min förklaring var begriplig, om inte så fråga så skall jag försöka svara bättre. ![]() Hälsningar