![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jag har precis börjat köra buss för SF i San Francisco. Ett arbete jag stormtrivs med! Här kommer några bilder från min tur igår morse. Det var morgonens första expressbuss ut till Golden Bridge som jag skulle inleda mitt pass med. Som grädde på moset var det storm.
![]() Linjen utgår ifrån SF busscentral. Här väntar jag på avgång. 06.00. ![]() Jag är lite tidig till första hållplatsen så där får jag vänta i några minuter. ![]() Jag lyckas få rödljus vid VARENDA korsning.... ![]() Nu börjar vi närma oss slutdestinationen! ![]() Och så äntligen framme! En minut sen, men så blir det ibland när det är dåligt väder och mycket trafik! Fortsättning följer.
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Känner ju igen mig från gamla Midtown Madness 2!
![]() ![]()
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
Ok, vad bra. Längtar!
![]()
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Kan du inte visa oss lite trådbussar?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Precis, engelska versionen kommer i augusti! Tycker det är korkat att TML valt olika utgivare för den tyska och engelska versionen. För vi som köpt den tyska kan inte få spelet uppdaterat på engelska. Men men! Det är ett sjukt kul spel iaf.
@GBSF: Jo, det kan jag ordna. Testade trådbuss igår. Speciell känsla att köra en helt tyst buss ![]()
![]() |
#7 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Tidigare idag körde jag ut till Treasure Island. Här kommer några bilder!
![]() Jag tar mig till bussdepån för att hämta upp min buss. Av någon anledning är det en ledbuss, vilket inte alls passar när man ska köra ut till Treasure eftersom vägarna är mycket dåliga och framförallt är det mycket skarpa kurvor på ön. ![]() Närmar mig "busscentralen" Dock är denna station ovanför själva centralen. ![]() I väntan på avgångstid. ![]() Då är vi ute på Bay Bridge! ![]() Framme på ön. ![]() Så här ser vägarna ut. Inte helt perfekta för en ledbuss. ![]() Slutstation (efter en mycket skarp vändning av bussen på en alldeles för liten vändplan) ![]() Nu kanske ni förstår varför jag helst hade undvikit en ledbuss. Det tog liksom 5 minuter att vända den förbaskade ledbussen för att kunna släppa av passagerarna.
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Mycket fina bilder!
![]()
Henrik.V Senast redigerad av henrik645 den 2011-07-05 klockan 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Veteran
|
![]()
Tycker inte att grafiken ser så jättebra ut, det verkar som att "draw distance" (i brist på bra svenskt ord...) är väldigt låg...
![]()
![]() |
#10 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Där håller jag inte med! Grafiken är grym! Den bästa i bussim någonsin. Visst kanske inte "draw distance" är jättelång men eftersom man oftast kör i stad så märker man knappt av det. Sen är det samma motor som i WoS3, så ljus och skuggor är fantastiska och regneffekterna också! Så grafiken är det sista man kan klaga på i BCCS
![]() @henrik: Ja, jag körde lite spårvagn igår! Dock inte en hel sträcka. Jag har testat på alla fordon förutom dubbeldäckaren, skolbussen och "cablecar".
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! Senast redigerad av Micke.L den 2011-07-06 klockan 00:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Veteran
|
![]()
Ja, jag har ju bara sett bilderna så det är lätt att få en felaktig bild av grafiken...
![]()
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Vilket spel!?
![]()
![]() |
#14 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Micke, hur lång tid tog det för dig att samla ihop pengar till en dubbelledbuss?
![]()
![]() |
#15 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() Här har du det som jag laddade ned, om du är sugen! http://www15.zippyshare.com/v/8172469/file.html
![]() |