Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-09-10, 19:01   #1
Bern
Medlem

Reg.datum: Dec 2009
Standard Thumbnails när man ska ladda upp till DLS

Halloj

Håller på att jobba med en rutt för mp i TS12 och ska ladda upp en första version av denna på DLS.
Just nu håller jag som bäst på med att försöka läsa mig till hur man ska gå tillväga eftersom det är lite speciellt med mp och TS12 på DLS med built in content etc..
Eftersom jag jobbar med scenery på rutten så snart jag har lite ledig tid så får jag den ständigt localy modified vilket inte funkar att ladda upp.
Men hur jag gör för att komma runt detta löser sig nog allt eftersom

Men samtidigt så måste jag ha med en thumbnail på rutten och sessionen för att kunna ladda upp, men hur lägger jag till detta på bägge ??
Har läst manualer och topics så ögonen blöder men inte hittat svar på detta så om någon kan komma med tips eller länk till någon tutorial så är jag tacksam

Ha en fortsatt trevlig helg
Bern besöker inte forumet just nu  
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:39.