![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2004
|
![]()
Hej.
Jag har köpt och laddad ned tillägget Northeast Corridor till Train Simulator 2012. Köpt via Steam. Det nya tillägget fungerar inte. Förarhytten är mörk och jag kan inte aktivera tåget. Inget händer när jag trycker på tangenterna A och D för att starta och stanna. Vad är felet? Någon som kan hjälpa mig? Kjell
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Jag har inte expansionen, men antagligen är det ett mer avancerat tåg som INTE går att köra med Simple controls (som du verkar göra).
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Här behövs nog en ganska detaljerad beskrivning tror jag.
Hur menar du med mörk? Kan du se hastighetsmätare, se ut osv? Hytten på AEM-7:an är väldigt mörk - har också för mig att den är ganska mörk "in real life" också, men jag vågar nog inte ta gift på det. Pröva också att, som Bönan är inne på, inaktivera Simple Controls (finns under options) och kör med "expert controls". AEM7:an är ganska avancerat kodad och jag kan tänka mig att den inte riktigt fungerar så bra med Simple Controls.. Men viktigast av allt - läs manualen! Där hittar du oftast allt du behöver. När du har öppnat TS2012, gå till "tools & docs" och i menyn "Documents" klicka på "Open folder". Då borde du kunna hitta dokumentet "Northeast Corridor" ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2004
|
![]()
Hej.
Tack för hjälpen. För att tillägget ska fungera måste man använda avancerad körkontroll och inte enkel som jag gjorde. Kjell