![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Tyckte att det var ett bra system förra året då det fanns en tråd som liknande denna där alla postade sina julhälsningar, det blev inte lika rörigt då här på forumet. Det är även då lättare att veta vart alla julhälsningar postas.
Detta är Julaftons tråden 2011 (kan man säga) Här kan du önska folk, eller alla här på forumet en God Jul kanske även lägga till en bild också? Motivet spelar ingen roll det kan vara en tågbild eller bilder från tågsimulatorer eller annat motiv. Eller skriva något annat som har med Julen att göra. Jaja jag ska inte snacka för mycket nu, vi får väl se om någon hoppar på detta förslag. God Jul och gott nytt år på er alla! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
God Jul och Gott nytt år till er alla! här på forumet önskar Rasmus Lundberg.
Hoppas ni alla får en mycket trevlig julafton. Självklart blir det ett tåg på min julhälsning! ![]() SJ Nattåg mot Luleå, Narvik står inne på Stockholm central och bordas av jul resenärer som ska resa upp till släkt och vänner i det snörika Norrland 21 december. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
God jul på er alla!
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
ett julkort från mig
Dator: OS:Windows 10 Pro 64 AMD X4 3,4 GHZ Minne: 8GB /1600 MHz Grafik:Geforce GTX 550 Ti / 1024 Mb SSD-hårddisk Agility 3 Series - 120 GB 24 tums skärm John P Senast redigerad av gubben50 den 2014-05-15 klockan 19:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Visar en bild på två av mina julklappar, en liten mullig vit julgran med ljus och en ny lampa Tiffany. Till vänster ser man min modell av Christian-Radich, den som var med i filmen Windjammer, the first presentation in CINEMIRACLE (1958)
![]() |
#6 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
God jul allihopa!
![]() |
#7 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
I år valde tomten en ny logistiklösning, då renarna inte klarade emisionskraven. Eftersom alla ska kunna få julklapparna levererade så är den självklart dieseldriven. Inga rivna kontaktledningar eller begränsning till elektrifierade banor här inte.
Just nu pågår distributionen ut till Nisseterminalerna runt om i landet för fullt, där släde tar vid. Här i södern har dock slädarna fått gummihjul monterade av naturliga orsaker... God jul på er! ![]()
![]() |
#9 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
God jul alla!
![]()
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
God jul till alla!
Några av mina pågående projekt till Train Simulator 2014: Y31 X40 Kinnekullebanan ---------------------------------------------------------------- Gå gärna in på mina hemsidor. http://andreashoff.se www.andreashofftag.net http://andreas13railworks.webs.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
frÅn mig till er alla tillÖnskas en riktigt god hjul!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2010
|
![]()
god jul på er allihopa!
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
God Jul allesammans!
![]() |
#15 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2008
|
![]()
God jul och gott nytt tåg-år på er alla.
![]()