![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Snubblade över "24 Orenstein & Koppel" av Stora Vågen på DLS idag och laddade ned det, men tyvärr är allt väsentligt missing! Undrar om konstruktören själv kan tala om var dessa saker finns????
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Ojsan det var ett tag sedan jag laddade upp henne.
![]() Jag ber om ursäkt för trasslet, Hon är bara någon tidig sorts beta jag lanserade för länge sedan. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Dom två sistnämnda hade jag installerade och har skickat till dig, Lennart.
![]() |
#4 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Inga länkar fugerar längre på si3d.jimbo.com!!!! SÅ nu gäller det att bli påhittig!?
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2011-12-27 klockan 16:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Konstigt, har visserligen inte laddat ner när på ett tag, men jag kan skicka över boggin via mail. Jo visst självklart det får du skulle vara kul att se bilder sen hur resultatet blev.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Jag lyckades ladda ner boggien. Ladda ner Duncan-loket (finns under Narrow). Men jag är osäker på vad jag ska ladda ner på steammachine-sidan... (Med min usla internet hastighet vågar man inte ladda ner allt heller...)
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Dessvärre är jag lite osäker just vilket loks jag använde för det men jag skulle tro att om man bara laddar ner en så kommer man få ljudet, ledsen det kanske inte är så stor hjälp men jag minns för att vara ärlig inte för det laddade jag nog ner för en väldans massa år sedan.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Satt ut loket i trainz och där finns mycket att förbättra, spårvidd, texturer och lite mer detaljer på både lok och boggi, men det kan nog bli en liten pärla om vi hjälps åt framöver. Jag tänker börja med boggin så får vi se. L
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2011-12-27 klockan 16:53. Anledning: On Track! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
okej, fast som jag medelande är hon en avv mina första pjoject jag hade så hon har säkert många stora och små brister. Spårvidds felet kännde jag redan till då men hade inga kunskaper för att manipulera in det då. Försig jag skickade gmax filen till dig nu för ca 5 min sen!
Senast redigerad av stora vågen den 2011-12-27 klockan 17:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Hej LAn och Stora Vågen
Det kan bli något riktigt fint om LAn får jobba lite mer med det. Den är föresten inte så tokig redan nu. ![]() PS, vågar man hoppas på att LAn förbarmar sig över 600 mm koppel så att dom kommer med i det animerade smalspårskoppelpaketet tro? MVH / BJörnL |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]() |