![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
och gjorde i min ungdom en massa resor till storstäder i Europa och i USA.. men när man är en numera stadgad familjefar har det tenderat till att bli s.k "Solresor".. ca 2 ggr per år..
Så jag frågar er ungdomar och även de till åren komna.. efter tips på sidor med billiga storstadsresor.. och kom bara inte med "sistaminuten.se" eller "destination" eller "Ving" eller "Apollo".. utan är ute efter det "där lilla extra".. som många ungdomar brukar kunna delge.. oss äldre.. skriver lite provokativt.. för att få resultat.. är inte ute efter tågresor.. utan sådana med flyg..
MVH /Stina-Märklinist & fåtöljrallare! Senast redigerad av stina den 2012-01-27 klockan 22:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Jag har bokat mina resor via www.travellink.se där kan du sy ihop allting innan avfärd.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Sparkfot..jag lägger till denna i aktuell favoritmapp...
Citat:
![]() |