![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Halloj!
Jag är så fruktansvärt sugen på att ännu en gång pröva C20 med sthlms tunnelbana, men senast jag prövade (köpte ts2010 efter råd av medlemmar) så fungerade inte tunnelbanan (fick tillslut igång själva C20 med hjälp av snälla medlemmar). Så jag undrar om man kan köpa en äldre version av trainz någonstans online (dvs som direkt download). På aurans store finns bara nya versioner. Jag söker efter ts09/ts06. Tacksam för hjälp!
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
i "Trainz the complete collection" 49:-... ingår även 2006 och 2004... men den verkar inte finnas i lager för tillfället.. du kan ju alltid bevaka den... hos CDON:
http://cdon.se/search?category=1769&q=trainz&x=0&y=0