![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Är ni intresserade av en MSTS-ruttbyggartävling? | |||
Ja, jag är gärna med! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 22.22% |
Ja, men jag vill inte bygga själv. |
5 | 55.56% |
Nej! |
2 | 22.22% |
Antal röster: 9. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Detta är ännu en idé jag har fått från UKTS. Det har körts två eller tre tävlingar där och det har varit mycket populärt.
Det går alltså ut på att alla som vill ställer upp och bygger en liten rutt, fantasi eller verklighet. UKTS satte tidsramen till en månad och det är nog helt lagom. Det är full tillräckligt för att bygga en fin liten rutt. Det skulle vara en fin chans för alla er som har slutat med MSTS att komma tillbaka och bygga en enkel rutt, och alla ni som aldrig har byggt förut får också en chans att visa upp vad ni kan! När tiden är ute läggs alla rutterna upp för nedladdning, varvid alla medlemmar på forumet får sådär en vecka på sig att rösta på sin favorit. Vad tycker ni? Är någon intresserad? Räcker ju att vi blir 2 eller 3 stycken så kan man köra en liten tävling... ![]()
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora Senast redigerad av bönan den 2012-09-02 klockan 20:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Jag röstade nej för jag har inte ork och tid. Jag håller ju på med både MSTS och RW.
|
![]() |
![]() |