![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2011
Ort: Nykyrka, Motala
Inlägg: 11
|
![]()
Allt jag lägger in blir regnbågs-marmorerat och halvt genomskinligt, någon som vet vad som har hänt hur man fixar det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Huddinge, Sweden.
Inlägg: 6 376
|
![]()
Se lite info i länken nedan.
http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...oblem+texturer EDIT: Tror att det räcker med omstart på Trainz, att man inte behöver installera om allt. Så prova först, att bocka av rutan och starta Trainz på nytt.
__________________
Bengan Senast redigerad av Bengan den 2012-05-04 klockan 04:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
Ort: Gävle
Inlägg: 1 535
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
Ort: Uppland, Sverige
Inlägg: 2 728
|
![]()
För mig löste det sig med att öppna och commita alla felande objekt. Man måste i alla fall läsa om cacheminnet hos Trainz, tror att det är där anledningen ligger till att det inte försvinner automatiskt. Att installera om kanske går snabbare om du inte har 100% koll på vilka delar som är drabbade. Är det massor av saker som inte fungerar så kan det lösa sig med en quick database repair.
__________________
-k- |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
Ort: Gävle
Inlägg: 1 535
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |