![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Windows 8 släpper ut i slutet av oktober. Någon från Oldtimerklubben är emot den, massa problem. Vad säger ni om Win 8? Jag tycker att vi väntar med den och Win 8 klara av barnsjukdomar först. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Det har varit en del klagomål på train-sim.com om att den fungerar dåligt med tågsimmarna. Jag har hört att Microsoft har utvecklat win8 för surfplattor i första hand...
![]()
![]() |
#3 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Windows 8 är, som jag har förstått det, i första hand utvecklat med ett gemensamt gränssnitt som redan återfinns i deras mjukvara för mobil telefoner och deras Xbox, det ska ha att göra med att dom vill centralisera sin mjukvara och ha ett gränslöst arbete mellan dom olika plattformarna, så att alla plattformar ska kunna bruka samma mjukvara.
Dock så kan detta ge lite problem med programvara i sin tur, och därför finns det ju inte direkt någon positiv respons ifrån spelbranschen gällande Windows 8 ännu. |
![]() |
![]() |