![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
från sörmlands metropol Gnesta tagna över Frösjön som ligger centralt som synes, stationen ligger vänster om vyerna.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Hej! Här kommer en från Falun
/John
Dator: OS:Windows 10 Pro 64 AMD X4 3,4 GHZ Minne: 8GB /1600 MHz Grafik:Geforce GTX 550 Ti / 1024 Mb SSD-hårddisk Agility 3 Series - 120 GB 24 tums skärm John P Senast redigerad av gubben50 den 2014-05-15 klockan 19:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Hej! den bilden vart lite stor , gör ett nytt försök
/John
Dator: OS:Windows 10 Pro 64 AMD X4 3,4 GHZ Minne: 8GB /1600 MHz Grafik:Geforce GTX 550 Ti / 1024 Mb SSD-hårddisk Agility 3 Series - 120 GB 24 tums skärm John P Senast redigerad av gubben50 den 2014-05-15 klockan 19:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Kul att någon mer hakade på. Jag gillar höstens vackra färger men inte det som kommer, mörker och kyla. Lägger in en bild till med som jag tycker är det vackra med hösten, färgerna. Hoppas det är fler som kan haka på med vackra höstbilder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Här kommer några till från Gnesta, kom gärna med lite höstbilder från övriga landet det vore kul att se hur det ser ut i övrigt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
en underbar dag med lite vind och lagom med moln.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
den första bilden är från igår och en nygjord panoramabild över Frösjön och den andra är Lillsjön som ligger vid bron över vattnet vid infarten till Gnesta. Det matta till höger bortåt på bilden är ytis, och vateenstånde ser ut som det vore vår för jag har inte sett så högt vattenstånd sen i våras.
Bildformatet blev lite olika på grund av panoramat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
Inte för att jag bryr mig, men nog tycker jag att det var en onödigt STOR bild av en liten svamp ![]()
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
andelind... får mig att tänka på lite bygge på min Trainzbana... "Höstbanan".....
Snyggt fotat!
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Jag tackar för det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
men vi fick i alla fall första snön har idag så det börjar se ut som vi nästan är inne i december och närmar oss jul.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
vi får se om den blir liggande.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Oj, vad vackert Anders!
![]() ![]()
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
Jag tackar och frågan är ju om det blir kvar det vita eller om det försvinner, nu börjar jag tro att det kommer att ligga kvar för normalt ligger inte snön så länge efter första nedfallet som det gjort i år.
Och jag hade fick en tanke senare i gårkväll att just den senaste bilden kunde vara ett snygg avslut på hösttemat då den första bilden är från en anna höjd men samma motiv och mer sommarlikt. |
![]() |
![]() |