![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Jag har haft problem med datorskyddet i drygd en månad. Skyddet avaktiverar själv ibland. Jag fattar inte. Blir tvungen stänga av datorn och sedan sätta igång igen då blir skyddet aktiverad. Nå´n som upplever sån´t? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Vad har du för skydd? Själv hade jag Norton Internet Security 2012, och där har jag upplevt liknande problem som du har. Att det "avaktiverar" sig helt plötsligt, som du säger. Visste inte var det kunde bero på, men efter att ha uppdaterat till 2013 års version, så försvann problemet (tror jag ![]() Annars, testa att köra något internetbaserat antivirusprogram som http://www.f-secure.com/sv/web/home_se/free-tools Kanske ligger något oupptäckt skit som gör livet surt för ditt datorskydd?
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Tack för svaret! Jag har Telia Säker Surf. Igår hämtade jag programmet Teila Säker Surf och ominstallerade och det funkar nu förhoppningsvis. Om problemet kommer tillbaka så kan jag använda din länk.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2013-01-14 klockan 01:01. |
![]() |
![]() |