![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Vad vill ni ha? | |||
Dubbelspårad med STH ca. 160 km/h |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 53.33% |
2 spår som senare formar olika linjer varav båda är elektrificerade |
5 | 33.33% |
2 spår som senare formar en passagerar linje som liknar 1.0 och en linje med godståg |
2 | 13.33% |
Antal röster: 15. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2011
|
![]()
Då tycker jag det var dags att skapa denna tråd då jag känner att jag vill komma igång med att bygga mer på min bana
![]() P.g.a. att jag har så många idéer till banan så vill jag fråga er vad ni vill ha. ![]() ![]()
![]() |
#2 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Nu när vi kan ha elektrifierade spår som lutar som hoppas jag verkligen att detta följer med i 2.0 också
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Då är den sista dagen man kan rösta är imorgon, så rösta nu!
![]()
![]() |
#4 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Ser ut som att det bästa förslaget vann!
![]()
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]() ![]()
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]()
Hur går det med 2.0? Har idag installerat 1.1 och jag gillar den starkt. Fattas lite grejer här och där och lampor och något stationshus saknas och/eller svävar i luften. Tycker också att plattformarna är lite för små men annars så.
Några saker jag gärna se, även om det kanske är för sent nu: - En dubbelspårig linje med hastigheter typ 180-200 på några ställen. - längre plattformar - mer detaljer runt omkring spåren |
![]() |
![]() |