![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Gick igenom dagens uppladdningar på DLS och fann 9 uppdateringar utav dina GSJ objekt. Misstänker skarpt, att det är Auran som har stått för uppdateringen då screenshotsen för vissa objekt inte stämmer. Så det blir nedladdning med viss tvekan om själva uppdateringen.
Så jag känner mig tvungen och komma med en fråga. Har du någon fundering själv på att uppdatera dina GSJ objekt, som med STL-koppel, grindar som öppnar sig vid på/avstigning m.m.
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jasså,
GSJs godvagnar såldes till Polen ![]() Nej jag tänker inte uppdatera några äldre saker jag gjort av det enkla skälet att jag inte har filerna kvar!
![]() |
#3 |
|
![]()
OK.
Hade nått svagt minne om att filerna försvann, då någon knyckte din Laptop för en massa år sedan. Men tänkte att du är en hejare på att öppna upp filerna ändå, utan källfilerna för eventuella ändringar. Kanske inte så kul, att börja jobba och bearbeta en massa vagnar som har en massa år på nacken, då det kanske är enklare att börja om helt.
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]() Citat:
Nisse |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]()
Helt rätt Nisse.
Tanken var inte att Lennart skulle göra dessa vagnar på nytt. Men med tanke på hur snabbt han pillar ihop ett lok/vagn, så måste det nästan vara lättare att bygga dessa helt från början, än att börja pilla på dom gamla objekt. Därmed inte sagt, att Lennart ska bygga dessa på nytt. Kul i alla fall, att vagnarna har blivit uppdaterade utav Auran. Någon som har hunnit prova, om dom även fungerar i TS2012?