![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Som banbyggare är det ett nöje att gå in i det nya året. LAn har fyllt ett stort tomrum i Trainz när han för en tid sedan lade ut Bergskärningar i ett antal olika versioner. Äntligen går det att bygga banor mer realistiskt, Detta gäller inte minst i DEM-bygge där omöjliga lutningar nu kan besegras. Det LAn, ska du ha stort tack för.
Och så väntar vi på annat godis i form av vad Kickstarter kan ge. 2014 kan bli ett spännande år. Så alla Forum-medlemmar; fatta pennan ock skriv så blir det ännu roligare. Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2004
|
![]()
Blir sugen på att börja bygga igen..
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Oja, har släppts MÅNGA fina, och otroligt användbara saker 2013. Det är faktiskt otroligt tycker jag!! Och nya användare har vi börjat se, även gamla, alltid roligt! Vi får hoppas det blir ett uppsving 2014, och att vissa kommer tillbaka, och nya kommer hit, vi kämpar väl på helt enkelt bara?! =)
Nu, ska jag fortsätta på min bana tror jag, detta inspirerar till att bygga, precis som stina säger ![]()
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
|
![]()
Så har även jag kommit igång igen. Det har tillkommit mängder av läsning här på forumet sedan jag loggade in sist. Nu har jag lagt mitt jättebygge åt sidan och istället inriktat mig på en lite mindre och mer hanterbar bana. Den får fortsätta heta Bensland, men det blir nog lite mer Canada-stuk över det hela. Eller snarare en blandning av Svenskt och Kanadensiskt.
Lycka till! Hälsningar
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Nisse |
|
![]() |
![]() |