![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Gjorde som Comviq reklamen och räddade en kompis. Trodde sen jag skulle få en gratis månad, men efter två månader har jag inte fått nått. Kompisen fick dock en gratis månad direkt med kontantkortet.
Blev sur och ringde dom och då sa dom att jag skulle få min, efter min kompis tankat på sitt första gången. Nu har han tankat på (några veckor sen) och jag fick inget ändå. Skickade ett meddelande om detta via deras sida (där det står att man får svar inom 24-timmar). Nu efter ungefär en vecka, så har jag inte fått svar. Har haft Comviq länge och gillat dom och deras abonnemang (speciellt Fast pris 145kr/mån). Men rädda en kompis gör jag inte igen!
![]() |
#2 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Löser sig säkert, jag har Tele2 (är väl samma?) och är supernöjd. De kommer nog att kompensera dig, även om det är jobbigt att behöva klaga
![]() EDIT: Verkar som Tele2 och Comviq inte är samma längre?
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! Senast redigerad av Micke.L den 2014-04-09 klockan 23:16. |
![]() |
![]() |