![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
Inför en ominstallation sparade jag en kopia utav UserData katalogen. Nu när jag importerar denna UserData katalog till den nya Trainz installationen blir den bara hälften så stor.
Den sparade har 632 989 filer och är på 118 GB. Efter importen i nya Trainz installationen får UserData katalogen 305374 filer och blir 54 GB stor. Detta märks för när jag startar Trainz saknas mycket. Har ni några idéer om varför det blir så här. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Du kan börja med att förklara för en okunnig yngling vad User Data-katalogen är för något. 150 GB! Mitt 2010 är på totalt 9 GB.
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
????
Har du inte installerat något extra material? UserData katalogen är där alla extra saker som du installerar hamnar. Min Trainz 2010 katalog är på 139 GB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Jodå - men inte från Trainz. Där finns inte mycket att hämta för mig eftersom jag bygger svenskt. Forum är en rik källa med högklassiga öbjekt.
Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Men det kan inte vara mycket du hämtat. Ditt Trainz är ju bara minimalt mycket större än vad det är som installerat.
Men för att återgå till början. Istället för att importera den gamla Trainz katalogen till den nya så kopierade jag in den och ny fungerar Trainz som vanligt. Läs mer här http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...t=35158&page=3 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() Citat:
Eftersom jag kör med en bärbar ibland så flyttar jag ofta mellan två datorer och då kopierar jag bara över hela Trainz katalogen mellan datorerna. |
|
![]() |
![]() |