![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Junior Member
Reg.datum: Jan 2003
|
![]()
Hejsan!
Mitt problem är att när jag ska köra Pågatågen så finns det ingen cab. Jag undrar om det finns nåt sätt som man kan använda tex Acelans hytt till Pågatågen. Om detta ghår förklara gärna utförligt till mej hur jag ska bära mej åt. Tack på förhand. MVH //Ponne ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Du kopierar Acelans cabwiev folderm till påga tåget.
leta reda på filen acela.cvf kopiera namnet och gå in i pågatågets eng.fil leta reda på raden som det står cabwiev och klistra där in cvf.filens namn. så nu har du lärt dig att byta cab på tågen. |
![]() |
![]() |
#3 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Har du X1x megapack?
![]() Om nej så kan du(om du har modem så tar det lång tid!) ladda hem det paketet![8D] Det innehåller nämligen en "riktig" cabview som har fungerande reglage![ ![]() --------------- Hälsningar: VD, Olaf Lindström VGC-IC Konsernen |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Signal problem | mr_magnell | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2004-07-05 23:37 |
2st problem. Någon annan med samma? | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-06-30 19:38 |
Problem med Picadilly line(london underground) | gec44-9w | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-12-05 17:43 |
Problem med Y2:an. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2003-11-25 15:51 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |