![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Jag tillhör ju dom som blir glad bara man får nått och inte vad det är. Så jag blev jätteglad över den högtalare jag fick till mobilen. Låter bra och kommer hänga med på framtida Tallinn/Riga resor (hyttparty!). Kommer få några till presenter efter jul, men vet inte vad det är..än..
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Ny koppling till Volvo 240n, gamla är på väg att ge upp helt. Fick även lite choklad, en elektrisk juicepress, en bok, Partiledaren som gick in i kylan om Håkan Juholt och lite dusch- och badgrejjer. Ju äldre man blir desto mer inser jag att det är familjen som är viktig, och inte julklapparna.
![]()
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Bara en trisslott! Fick uppleva ett fint julmat! Blev proppmätt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Fick en ratt till PC (så att jag kan köra OMSI korrekt numera
![]() ![]() Visserligen har inte alla klappar öppnats än. Men jag är väldigt nöjd, och ja julen börjar bli mer att umgås med familjen och äta god mat än att vänta på tomten och öppna julklappar. Lite synd, eftersom den pirriga känslan dagarna innan jul helt försvunnit.. Dock uppskattar man som sagt "det lilla" dvs umgås med familjen mer.