![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
Ort: Malmö
Inlägg: 2 055
|
![]()
I förra veckan upptäckte jag i samband med TANE att min gamla epostadress låg kvar. Raskt skickade jag in korrekta data. Efter några timmar fick jag svar. Då hade Auran Helpdisc gjort en ordentlig ommöblering. Nytt användarnamn, nytt lösenord men den gamla felaktiga epostadressen - och att Aurans epostadress upphört.
Gick direkt in till http://www.auran.com/helpdesk, vilket rekommenderades men möttes av en blank sida. Auran Helpdisc finns inte. Då började jag söka på nätet och upptäckte att N3v söker kvalificerad personal till N3v Helpdisc. Den kommande personalen skall dessutom med stor säkerhet genomgå utbildning. Detta framgick ganska klart av kravlistan. Jag vågar självfallet inte använda det nya användarnamnet och lösenordet, Jag får klara mig utan Download Center mm. Nisse |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
Ort: Germany
Inlägg: 4
|
![]()
The new address of the Helpdesk is http://support.trainzportal.com/
[Google Translate] Den nya adressen till Helpdesk är http://support.trainzportal.com/ Peter |
![]() |
![]() |