![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Jag såg någon som byggt Tunnelbana c30 för trainz när jag googlade häromdagen, Men nu hittar jag den inte, Kul att se att någon byggt för framtiden kan man ju säga iallafall
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Ah här: http://www.banbyggarna.se/stl/motorvagnar/page1.html Där finns en del nyheter och så vidare kul att se, Synd man inte känt till denna sida tidigare dock, Men men... Bättre sent än aldrig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Vi har en helt tråd om denna hemsida där jag postar varje gång vi lägger upp något nytt på hemsidan, så helt okänd borde den inte vara!
![]() Vi i STL har ju helt slutat med att ladda upp saker här på forumet och använder hemsidan istället som ger mycket bättre översikt över det hela. C30 är det Lan som har konverterat från Trainz från någon SketchUp-modell om jag inte är felunderrättad. Om sedan denna modell motsvarar hur vagnarna faktiskt kommer att se ut när de levereras är väl en annan fråga. ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Ok ja jag har inte känt till sidan iallafall
|
![]() |
![]() |