![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2005
|
![]()
Hej.
Jag hade laddat ner en massa saker från bland annat DLS. Och till slut så blev det bara för mycket. Så jag bestämde mig för att installera om TANE och rensa databasen. Sen var det bara att ladda ner alla "missing kuid" Jag skaffade ett konto på trainzkuidindex.com Och nu är det hur enkelt som helst att leta upp KUID Så om någon har problem med ev saknade KUID, så hjälper jag gärna till om jag kan //Crille |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Som ett svar på korvens fråga (i tråden om STL-vägskydd) om den nya STL hemsidan finns med hos Kuid Index, så är svaret ja.
Har i.o.f. bara kollat några slumpvis utvalda kuidnummer, men antar att dom flesta finns där. Om inte annat, så läste jag på N3V's forum för ett tag sedan, att Pierre (han som driver siten) jobbar konstant med att uppdatera allting, både nya kuidnummer, och lägga till nya hemsidor, vart efter dom dyker upp.