![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Kan inte hitta någon körbar hytt till T44 start stopp?
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
Den hytten som följer med till T44 och T43 har inga reglage, så finns inget att göra avseende
start/stopp funktionalitet. Däremot kan man ju starta/stoppa motorn i T21, T23 och T41 med hjälp av reglage i hytten. Så, efter vad jag förstår så finns det 2 sätt: 1.Modifiera nuvarande T43/T44 hytt, men finns det nån som kan göra det? Skaparen heter Markus Gustavsson. 2.Lägg in befintlig T21 hytt i T43/T44 trots avvikelser i utseendet. Kräver sedan script ändringar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Tack för dit svar. Har liksom legat i malpåse ett bra tag så jag trodde jag missat något. Nu har lusten att bygga på en bana kommit tillbaks.
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
|
![]()
OK, då lägger jag in T2 hytten, som just nu ligger i T21, T23 och T41 med nedan
funktioner och i väntan(?) på en kommande T44 hytt. Motor på/av: ![]() A-sida: ![]() Öppna/stäng jalusi finns inte. B-sida: ![]() |
![]() |
![]() |