![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
testade fs98 o det funkade tidigare men nu vägrar det o funka, så fort jag trycker på fly now så stängs spelet av när jag rör någon knapp o jag får ett felmedelande där det står att ett fel inträffade, på min andra dator funka det men inte på denna. har ominstalerat ett 20tal gånger men får fortfarande samma fel![B)][8]
![]() ![]() mvh Rodi ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det underlättar om du skriver vad för slags dator du har, både hårdvara och mjukvara. Kan det vara ett DirectX-relaterat problem? Eller stöds inte grafikkortet?
//Peter |
![]() |
![]() |
#3 |
Avregistrerad
|
![]()
compaq p3, 733mhz, 128mb ram, nvidia tnt2pro 32mb direct x 8.1, win98se
mvh Rodi ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Och den har alltså fungerat på samma dator tidigare? Med samma komponenter? Mysko... [8] Senaste drivrutiner till grafikkortet och allt det där standard-grejset?
//Peter |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Junior Member
|
![]()
det funkar bara på tröga dator. rodi lonade spelet från mej. han har ca 20 spel därför.
![]() shooooo kom nyss from sanda |
![]() |
![]() |
#7 |
Avregistrerad
|
![]()
ladde, jag har 5gb ledigt o det e inte svaret på denna fråga!, hur många spel spelar ingen roll!
mvh Rodi ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Rodi:
Avinstallera fs98, ominstallera win98 (utan avinstall.) och återinstallera fs98. Det kan vara något 'småskit' i win98 som pajat. Inget ovanligt s.a.s.. //wilburt |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Signal problem | mr_magnell | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2004-07-05 23:37 |
Problem med Norton Antivirus 2004 | Rogge | Off-topic | 5 | 2003-10-09 11:45 |
Problem med MSTS! | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-02-17 09:59 |
Problem med SP3 | odd | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2002-08-01 19:30 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |