![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Junior Member
Reg.datum: May 2003
|
![]()
Hej
Jag heter Patrik är 13 år och är ny här på Forumet jag och min kompis Jonas (sjonas) brukar fota tåg tillsamans och nu är jag medelm här ![]() kommer till brevlådan på tisdag. Då ska jag ut och fota massor. Änsålänge fotar jag med min digitalvideo kamer som jonas. Aja, jag har nyss fått MSTS så jag är inte mästare ska genast sätta igång att lära mig att bygga rutter *hehe* ![]() ![]() ![]() MVH: Patrik Hehe |
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Någon som vill ta över??? | Bengan | Landskapsdesign - Trainz | 10 | 2004-03-09 20:30 |
Vill bara önska en God Jul!! | sjonas | Off-topic | 10 | 2003-12-23 12:48 |
Vi vill se Reginan rulla! Vi vill se Reginan komma | Kvarne | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2003-07-23 17:02 |
Vad har du för bil/eller vilken vill du ha? | Trigger | Off-topic | 46 | 2002-10-28 19:24 |
Jag vill ha, jag vill ha, jag vill ha!!!!!!!! | Bengan | Off-topic | 2 | 2002-05-29 16:12 |