![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Nu har jag äntligen gjort en Panoramavagn, det som fattas är djuren som ska vara på sidorna , Om nån har nått foto på dom djuren eller vagnen lägg gärna upp dom då! Här kommer en liten bild!
![]() ![]() Hoppas ni gillar den! ![]() ![]() Jonas Bodell VD för BOPGE |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
fasen va stiligt, wohooo va snyggt, du har verkligen lyckats bra.
hittade en bra sida: http://home.swipnet.se/janstagsida/s...norama_en.html lycka till! [:0][ ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Tackar![:I] Det var en bra sida hoppas jag får användning för den!
![]() ![]() ![]() Jonas Bodell VD för BOPGE |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Ingen annan som har fler foton[
![]() Ni värkar inte vara så intresserade märker jag om ingen är Intresserad då blir det väll inge av ![]() ![]() ![]() Jonas Bodell VD för BOPGE |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hej.
Har tyvärr inga bilder ![]() Mvh... Anders |
![]() |
![]() |
#6 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Några av dom vagnarna var i Hagalund för en vecka sedan men dom har väl ställts undan i väntan på nya arbetsuppgifter. Annars finns det lite bilder av hur dom såg ut när dom var nymålade på denna site. http://community-2.webtv.net/web_lurker/TEE/ Kenny ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Tack!,Tack!,Tack! Kenny för bilderna nu fick jag åtminstonne till Älg vagnen , Ett problem Älgarna får stå åt samma håll går inte att göra på annat vis för att den vagnen är lite fel mappad
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jonas Bodell VD för BOPGE |
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() ![]() Den blev ju görfin. Är det en Tysk vagn som du målat på? Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Jonas Bodell VD för BOPGE |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Senior Member
|
![]()
otroligt vackert [8D]
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Panoramavagn | Balder | 3D-design - Trainz | 7 | 2005-03-03 16:04 |
Panoramavagn klar! | sjonas | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 10 | 2003-09-11 21:27 |
Är det nån som har en bild på TKAB Panoramavagn? | sjonas | Off-topic | 3 | 2003-07-10 20:13 |
Panoramavagn? | Json | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 0 | 2003-06-25 22:33 |
Tågkompaniet [bilder] | ivarjobbe | Off-topic | 4 | 2002-11-08 15:34 |