![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Pga senaste debatterna bestämde jag mig för att även börja göra lågpolyversioner av mina lok... Å andra sidan kan alla köra det på sina datorer. Garanterat.
![]() Här kommer det första. En T21... Det är alldeles gratis och tom gmaxfilen bjussar jag på. Så den som vill kan konvertera det till MSTS eller till ett ölunderlägg om så önskas... ![]() Då det är en lågpolyversion har det vart nödigt använd opacity maps mycket. Det kan ge vissa visuella bieffekter Hyttinteriör ingår icke, det skulle höja antalet polygoner för mycket ![]() ![]() PS. Hjulen är inte animerade det vore slöseri med effekter [^] |
![]() |
|
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
[
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]() Citat:
![]() /Bosse |
|
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
På gång med nytt forum | Fredrik | Off-topic | 22 | 2005-03-26 12:04 |
Gott nytt Trainz år. | hgkn | Landskapsdesign - Trainz | 0 | 2003-12-31 15:34 |
STW klart för Service Pack 3 | emges | Trainz - Allmänt om Trainz | 8 | 2002-08-11 08:31 |
Nytt Danskt ånglok Litra N | Hawk | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-08-04 17:41 |
Nytt ånglok direkt från smedjan | Hawk | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-06-10 06:46 |