![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hittade screenshots på en ny spårvagn (K4000) som just nu håller betatestas. Det är precis samma modell (vad jag kan se?), som tvärbanans vagnar. Det enda som skiljer är att det är ett dörrpar för mycket, lite för stora fönster, fönstren på dörrarna stämmer inte samt att destinationsskylten är för stor, men sånt går ju att fixa i Photoshop och/eller Paint shop pro.
Om ni vill se bliderna, gå hit och registrera er (ja, man måste regga sig även för att komma in i forumet!): http://v078073.dd2010.kasserver.com/...d7dd26a5ebdd43 Ni hittar bilderna i forumet K4000 im Bau! ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Själv klart pierre fixar jag det när den släpps.[8D]
|
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Vill någon seriöst bygga A32 så hör av dig, jag har det mesta i ritningsväg som kan behövas.
Endast för seriösa byggare. |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
Reg.datum: Apr 2003
|
![]()
Det kan vara en uttmaning jag kan åta mig att bygga A32 men jag har inga ritningar och lite hjälp kan vara bra.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Orbiter, kan inte du bygga klart din Regina och T45 innan du börjar med något nytt, iallafall visa bilder på dina påstådda byggen!!!!!
//Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
|
![]()
Min regina har jag lagt ner totalt och T45 har jag bara skiser på än så länge så det blir nog inget med det för jag har åtagit mig att försöka bygga A32 så det gör jag nog.
|
![]() |
![]() |
#7 |
Admin & STW-member
|
![]()
Orbiter skrev:
"T45 har jag bara skiser på än så länge..." Ett tidigare inlägg av Orbiter: Postat - 16 juni 2003 : 16:33:32 "Jag håller på med en T45 och är snart klar..." Är det bara jag som inte får ihop detta. Ena gången är tågen klara, nästa gång är du nästan klar och sedan blev det inget tåg alls. Eftersom du har problem att lägga upp bilder då du sagt att bilderna är så stora så antar jag att vi aldrig kommer kunna få se din A32 heller då ett färdigt tåg/lok är mycket större än en bild. Ett färdigt lok med texturer brukar vara på 3-10 MB ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
#8 |
Senior Member
|
![]()
Det kan du inte veta för jag har sparat det i ett filformat som är stort men en A32v är inte otänkbart
|
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Om du använder Gmax (vilket jag tror att du gör) så går det bara att spara som ett format!!!
Kan du skicka dina skisser på en T45 till mig på johan.nytorp@tjohoo.se ? //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Håller med dig Fredrik !!!
Det går inte att få ihop ... och tydligen har han ett eget-konstruerat filformat med [8] ![]() En gissning kan ju vara att den dagen vi får se något från Orbiter så är det förmodligen sommar....året runt ..... ![]() ![]() ![]() ![]() Tomas/repman The Vehicles shop www.banbyggarna.com |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
Orbiter Fan och pussgurkan kanske är samma person....
![]() OBS!!!! Dagens skämt OBS!!!! Tillbaks till allvaret. Ge oss en seriös bild, Orbiter Fan, så får du tyst på oss..... /Pursche |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Orbit fan: se till att visa bilder på något du gjort, annars finns det risk att du hamnar ganska långt ner på trovärdighetsstapeln här på forumet. Bara för din egen skull.
Er "riktiga" medlemmar (därmed är det inte sagt att Orbit fan inte finns) ser jag fram emot att träffa, blir det någon museidag i Gävle i mars som det var förra året? I såna fall tänker jag definitivt komma, men jag vet en som inte kommer... ![]() ![]() ____________________ ![]() / Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
![]() |
#13 |
Hedersmedlem
|
![]()
Nu finns K4000 att ladda ner!
Jag har målat om den till A32 och har mailat och frågat om jag får lägga upp den. Jag gjorde en som går till Sickla Udde och en som går till Alvik. Så här blev resultatet: ![]() ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
|
![]()
Pieer en dör på vardera sidda ska bort
![]() Anars så är det en grymt snygg om målning. Kan du inte skika den till mig? |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Hej Pierre,
Var finns K4000 at ladda ner? Det ser ut väldigt bra! Nu väntar vi på första 'riktiga' Stockholmsbanan ![]() Mvh Mark |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Nästan en Itino | Rojje | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2003-11-02 21:43 |
Linx är nästan färdigt :-) | Hawk | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 17 | 2003-06-23 13:06 |
Tips på "nästan" riktiga hytten...(Rc loken) | DJTimboy | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-12-30 18:52 |
Superdetaljerad BR44? Nja, nästan. | Ferengi | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-08-19 17:27 |
Stockholms 13:e A32:a | Mikael | Off-topic | 0 | 2002-05-26 12:16 |