![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Er det noen som kan hjelpe meg med at når man starter opp Trainz Tr2004 så får jeg ikke logget på Trainz Excange får følgende melding: Unable to load Reguest Page. Jeg er logget på auran, men det ser ut som den ikke finner tilkoblingen. den virker på åpningsbilde der man kan gå til Dawnload station, men ikke når man går inn i Launch Tranch.
Det samme problemet har jeg med Content Manager når jeg går inn for å se på feil loggen så skal man klikke på en av feilene så skulle man bli rutet rette til Dawnload Stasjon får å hente de tingene som er feil, men der sier exploerer at siden ikke kan vises og henviser til C drive. Er det noe feil med oppsette mitt eller noe annet. Håper på svar På forhånd Takk MVH Oddvar ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Det lyder umiddelbart, som om du kører en firewall, og ikke har fået givet TRS tilladelse til at slippe forbi den.
Den der med content manager kan jeg ikke lige knække, men jeg ved, at fejlloggen ligger i TRS2004\cache\logs\log1.htm /Tom Vild med sporvogne - især Tvärbanan |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Du hadde helt rett det var firewall som stengte hele greia. Takk skal du ha
MVH Oddvar ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
BHJ v1.1 "Inga torvransporter och missing assets" | lan | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2004-02-23 18:40 |
Konvertera från Trainz till MSTS, går det? | Pierre | Off-topic | 8 | 2003-03-04 22:18 |
Hjälp önskas... | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-11-13 10:07 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 22:20 |
Pang-nyheter om Trainz | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 8 | 2001-10-13 19:23 |