![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]() ![]() ![]() har laddat hem msts uppdateringarna 4gr på raken men funkar fortfarande inte, vad ska mna göra åt denna bugg???, blir man nu tvungen o köpa paint-shed till msts eller?[V][B)][8][} ![]() ![]() ![]() mvh Rodi, vise vd på UBOPGE ![]() EDIT: Jag flyttade tråden från Allmänt om MSTS till 3D-design/Ommålningar - MSTS. ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Nej
![]() Du behöver inte nått extra. Använd:MakeACEWin.exe Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
ok, jag målar om till ex. ditt x2 5.0, sen laddar man in det i tgatoo2, sedan går man in i konvertera o sparar, men när jag sparar så sparas inte ace filen, oavsett alla de 2000gr man tryckt så ser man det ladda i sidan o sparas men det sparas inte[}
![]() adda mitt msn hawk så kan vi snacak vidare ![]() mvh Rodi, vise vd på UBOPGE ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Jag har haft ett liknande problem efter att jag sparade den uppdaterade MakeACE i c:\program files istället för c:\program.
/Viktor ![]() http://w1.500.telia.com/~u50016604/ |
![]() |
![]() |
#5 |
Junior Member
Reg.datum: Nov 2003
|
![]()
hur ändrar man till exempel rc cab som är i 640, 480 till 1024, 768
|
![]() |