![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg
![]() |
Visningsalternativ
![]() |
|
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Tog en bild igår mot något som såg ut som en liten grotta, bara sly som lagt sig över och skapat en formation.
Om ni kikar på bilden, bifogar den som länk då den är stor och man tappar kvalitén om den görs mindre. Titta mitt i bilden, i "öppningen" , är det bara jag som ser konturen av ett ansikte ? Har suttit och funderat länge nu vad det kan vara, närmas jag kommit är att det är glipa mellan slyt som ligger så man ser igenom till den del där det är ljusare, bakom själva "hyddan". www.gate9.se/bild.jpg |
![]() |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hur hittar jag detta lok? | MatsH | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2004-12-12 00:41 |
Förklara detta! | hgkn | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2004-03-29 00:27 |
Bildfråga... | tjalle | Off-topic | 8 | 2003-10-07 20:01 |
Vad betyder detta error på svenska? | Pursche | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-08-15 18:54 |