![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2003
|
![]()
Har lagt upp min X9 ver2 på en hemsida i mapptexturer om någon är sugen texturerna (ACE filerna) är gjorda så att det står på dom vart dom hamnar
Alla vagnar och lok ligger i en egen mapp men kan sammanfogas då ommålningen är klar (OBS vissa texturer används på flera vagnar/Lok så det räcker att måla om en och sedan flytta den till de andra mapparna) Denna sida kommer att ligga uppe under en begränsad tid då detta är ett test om nån vill "Kludda" [8D][8D][8D]http://wb024829.bahnhofbredband.se/trainmaker.htm[ ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
-Hmmmmmm
Dom där vart man inte mycke klokare av! Inte jag i alla fall! Härligt med Mg-loket! Om du vill skickar jag en rätt bra ritning i morrgon! //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
[
![]() Jösses va sugen man blev på ditt Mg, nu när man såg bilden. ![]() ![]() ![]() ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2003
|
![]()
Json
En ritning vore bra |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Okej, då kommer en imorrgon!
//Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]()
Coolt![^]
![]() ![]() /Jonatan ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Några frågor... | Dm3 | Trainz - Allmänt om Trainz | 9 | 2005-01-30 13:06 |
Några Gbs på gång. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 29 | 2004-04-27 05:09 |
Några filmer med ljud! | Mson | Off-topic | 2 | 2004-02-12 14:50 |
Finns det några aktiviteter till Kmj?? | Charmkillenhbg | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2002-12-23 19:39 |
Några bilder från rutten | Bertil | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 9 | 2002-08-23 14:13 |