![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Har lite problem med att instalera TRS, instalationen kommer till näst sista sträcket(yardmaster.ja). Jag har tillräckligt mycke minne, och datorn uppfyller kraven....
Om det kan vara till hjälp, jag startar bara instalationen via autostart! Kan det vara det? Please, help me![xx(][xx(][xx(][xx(][xx(] //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Ingen?
//Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
ja-filerna är stora och tar lång tid att installera.
Du bör räkna med att det kan ta upp till 10-15 min att göra installationen. Vad har du för operativ på datorn? ___________________________________ Fredrik önskar God Jul och Gott Nytt År! Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Windows XP, instalationen tar ca 15minuter, men när den kommer till sista sträcket, så hänger den sig, och det är bara att stänga av den (det går inte att komma ur programmet...)
//Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |
![]() |
#5 |
Niträknare & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Några frågor och tips:
Jag antar att det är när du kör från CD2 det hänger sig, Rätt? Har du provat att kopiera CD1 och 2 till HD och installera därifrån? Har det kommit några felmeddelanden under installationen? Kenny ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
CD2 ja!
Ska prova från hårddisken... Nej, det kommer inga felmeddelanden, bara att man ska byta CD //Json ![]() Json, lackerare på BOPGE |
![]() |