![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2003
|
![]()
hej jag gjorde en ny topic för att jag trodde att dom flesta som har läst "mer realistisk rc6" och tror att jag har fått alla svar och därför inte läser topicen längre.
i alla fall så har jag här en gammal och en ny fråga: 1. jag testade att skriva notches på i .eng-filen men den syns inte i spelet. jag skrev 0 dummy efter varje och hur många notches det skulle vara är det något jag har glömt. post scriptum: går det att namnge en notch till exempel "V1" 2. Prymikom berättade för mig att det fanns ett dokument som hette något i stil med "How_To_Specify_Lights" men jag har letat i cd1 och sökt och gjort allt möjligt för att hitta den men gör det inte. så skull någon kunna ge mig en mer detaljerad beskrivning på var den kan finnas eller kopiera det viktiga i dokument och skriva det i topicen eller. |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Den ligger i mappen TECHDOCS i zip filen där är![8D]
Edit: I den zippen finns förövrig en mängd andra bra att läsa saker //MVH John http://prymi.net "Att tala innan man tänker är som att torka sig i röven innan man skiter" |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2003
|
![]()
du prymikom eller någon anna som är bra på att fixa lysen, skulle du kunna visa hur man ska skriva om man vill få ett blinkande gult ljus i mitten av loket på vänster och på höger sida som börjar blinka när man sätter på dim-ljus.
|
![]() |