![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
1. Vilka saker måste med? Ex paths
2. Hur lägger man in det i en apk fil? Hoppas nån kan hjälpa mig så blir det en till akt till KMJ3! ![]() Med vänliga hälsnignar DJTimboy ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
apk filen brukar packa sig själv med dom filer man har skappt har ja för mig rätt mig gärna om ja har fel.
Någon som är mer 100 på frågan ?? PS.Va ett tag sen ja höll på me aktiviteter.DS M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
När aktiviteten är färdig, så ska man först spara den.
Sedan ska man i samma meny som spara finns, välja "package activity". Då skriver man namnet på aktiviteten, t.ex KMJ aktivitet 1 eller SJ X2000 534. Hoppas du förstog ![]() MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Helt rätt Dson.
Funkar perfekt.Då får man med sej alla filerna. Om man gör på det andra sättet så kan man missa något och då blir det pannkaka av alltihopa. MVH Kenneth |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Problem vid packning cdp-fil. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2005-03-27 09:59 |
sätta ihop grupper av baseboards | UffeTuffe | Landskapsdesign - Trainz | 2 | 2004-07-07 22:56 |
Hur får man rälsen att gå ihop? | Pson | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 1 | 2002-05-18 22:50 |