![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2003
|
![]()
hej jag undrar om man kan ställa in bromsvärdena på till exempel rc så att "brake cylinder" är på 80 Kpa när man lägger i initial (default key A eller Num 3)
|
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
vet ingen?
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Men, man kan inte räkna med att få svar efter litet mer än en timme, ibland kan man få vänta i veckor, ja månader på ett svar... MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
om du inte vet varför svarar du då? jag vill inte höra!
nu kommer alla som ser min topic utifrån tro att min fråga redan har blivit besvarad. och därför kommer dom som har svar inte kolla på topicen. |
![]() |
![]() |
#5 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Även de som vet lär nog gå in och läsa och ev. rätta eller lägga till kommentarer om det svar som givits.
Du kan ju inte förbjuda någon att posta i dina "egna" trådar. Tänk om Dson frågat en följfråga på det du undrade. Hade du då sagt samma sak att så kan han ju inte fråga, då tror ju folk att tråden redan är besvarad... För att ändra Rc-loket bör du först göra ett alias av befintligt Rc-lok och därmed få möjlighet att peka om vilken "engine"-fil du ska använda. I denna engine-fil har du fulla möjlgheter att ändra det mesta. Jag kan inte svara på rak arm på vilken rad i engine-filen du ska in och ändra men det är så långt jag kan ge dig ett svar. ___________________________________ Fredrik önskar God Jul och Gott Nytt År! Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Rullande materiel till Trainz vs MSTS | niknil_9000 | 3D-design - Trainz | 9 | 2004-12-04 13:00 |
Gått över till Trainz! | lan | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2003-04-21 08:00 |
X2000 eller iore till Trainz | Yzerman | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2002-06-18 02:00 |
Trainz till jul! | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2001-10-02 17:20 |