![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Kan någon översätta detta till mig.
"L'utilisation de cette objet et exclusivement réservé ā une utilisation personnelle, et non ā une utilisation commerciale. Pour toute utilisation, sous quelques formes que ce soit, de cet objet, ne peut ce faire sans mon autorisation. Denna text finns i configdok. i kuid:100148:10129 och kuid:100148:10130 och finns som licens text. Vad jag undrar är om man får göra om filern? Detta är en lokförar fil som vid utbytte av foto kan ändras till tex. mig själv. Tacksam för svar. Göran. http://hem.wtnord.net/k00468/index.htm GN |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Är inte duktig på franska, men Babelfish är bättre och jag bad sidan översätta texten till engelska med följande resultat: "The use of this object and exclusively reserved for a personal use, and not for a commercial use. For any use, in some forms that it is, of this object, cannot this make without my authorization." ![]() Roger |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Jag får det till att jag får ändra den för personligt bruk men inte att användas för att lägga ut som ny kuidfil på nätet.
Stämmer det? GN |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
STW-member
|
![]()
det är samma som vi har i STWs license:
"The contents of this distribution (models, textures, data, etc) is freeware and must not be used commercially in any way." "innehållet i denna distrubution är freeware och får inte användas kommersiellt på något sätt" men det stämmer också att du inte får ändra på något och lägga ut som ett nytt objekt med annat kuid utan att fråga den som gjort objektet om lov först. lokförarbild är ju något du kan göra själv och som ett helt eget "objekt", och om du gör det behöver du inte bry dig om vad som står i någons license. Du kan ju självklart se hur "objektet" är gjort, se hur config filen ska se ut etc. Tomas ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Franska ånglok till salu | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2003-03-02 23:33 |