![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej,
Nu har jag startat på OSJ igen. Denna gång hoppas jag att motivationen och datorn är på min sida. Bilder finns att beskåda i Bildgalleriet. Jag hade tänkt mig en "stombana" och sedan ett par utstickare åt några håll. Huvudstationen blir Brittberg. Denna rutt kommer endast att vara gjord för Pendeltåg X10-X14 då rutten blir aldelles för kort för X2000. I nuvarande version tar det 4 minuter att köra igenom "stombanan" eller ryggraden i banan med ett X2000 i 200 Km/h. Jag tar tacksammt emot era synpunkter, förslag etc. Tack på förhand! Med vänlig hälsning: Pson ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Senior Member
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Ser ut som en jätte bra början!
Men du skrev ju att det inte skulle gå några x2 ![]() Fast vem vet inte vid detta lag att du gillar x2000? Det är naturligt vis inget konstigt med det, det är ju vår svenska hög hastighets skönhet! Lycka till med RE! |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Rutten ser jäkligt bra ut så här långt.
Får verkligen hoppas att motivationen inte släpper taget. Lycka till! ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Nu finns ännu ett par bilder att beskåda.
Med vänlig hälsning: Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]()
Väldigt snyggt Pson du kan var mycket stolt över dig själv!
![]() ![]() |
![]() |