![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Efter att laddat ner BHJ-rutten har man fått en järnvägsövergång som visar vitt blinkande och inte låter när inte något tåg kommer men sedan bärjar blinka rött osv. Går det inte att uppdatera dom andra järnvägsövergångarna så dessa också blir mer realistiska?
Göran. GN |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Jag vet inte, men dom andra låter hela tiden även fast bommarna inte är nedfällda!
/Av Tobias 2004 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej Göran,
Det är bara en testversion och den har vissa problem. Ibland är det ljud när den går ner och är nere, ibland bara då den går ner (vilket det skall vara på moderna). Varför den varierar vet jag inte och tills vi löst det så väntar jag med att göra allihop. Alla lampor med blink drar troligen lite frames också. De är gjorde med en ganska slösaktig metod tyvärr. /Mats ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Järnvägsövergång sökes! | Nicke_123 | Trainz - Allmänt om Trainz | 0 | 2004-07-09 11:30 |
En vanlig svensk järnvägsövergång med halvbommar | vfp420b | Off-topic | 1 | 2004-03-28 16:16 |