![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Hej!
Jag vet att vr98olli redan håller på med vagnlägesskyltar men eftersom jag och micke321 har gjort stationsnamnskyltar så har jag ju liksom en mall för andra skyltar. Så jag tänkte att jag skulle försöka mig på vagnlägesskyltar jag också, men du tar väl inte illa upp nu vr98olli? I alla fall, jag vet att flera här på forumet har länkat till en .pdf-fil som innehåller SJ:s skyltprogram. Den filen har jag, men jag hittar inte måtten till de skyltarna i filen. Är det någon som kan måtten, så posta ett meddelande här. / Joel |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Hej!
Jag tar inte illa upp för det, det är bara roligt med fler saker till msts, jag har lite texturer fotat på stationsaker och därav bygger jag det! ![]() Konkurans(även om man inte kan kalla det för det egentligen?) är bara bra... ![]() MVH: Olaf "vr98olli" Lindström Msts-akuten.com - värt ett besök! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Det var ju bra att du inte har något emot mitt arbete.
![]() ![]() / Joel |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Finns det ingen som vet måtten? Kanske ingen som är sugen nu när vr98olli redan håller på men dom. Men, det måste ju finnas någon som vet? Jag skulle vara väldigt tacksam om den personen skulle kunna ta sig tid och skriva in måtten här!
![]() ![]() / Joel |
![]() |
![]() |